Procés

ACTIVITAT 1:
Un cop organitzats els grups i feta la pluja d'idees, s'han d'imaginar que són periodistes intrèpids i, en conseqüència, hauràn de buscar informació, mapes, fotografies i imatges que representen els monuments de Mérida.
Després d'això, hauran de classificar els llocs en tres grups: importància històrica, cultural i d'oci, i complementar-los amb una breu explicació de les seves característiques principals.

recursos:

ACTIVITAT 2:
Ara és el moment de triar un dels elements destacats que s'han explicat a l'activitat anterior i crear el disseny d'un reportatge. La informació del reportatge ha de comprendre les característiques principals de l'element triat, i pot estar complementat per fotografies, mapes, enllaços, etc.

recursos:
Igual que la primera activitat i: 
http://www.viajarporextremadura.com/cubic/ap/cubic.php/doc/El-Teatro-Romano-de-Merida-262.htm que és un exemple d'un reportatge.


ACTIVITAT 3:
Finalment, s'ha de recopilar tota la informació que s'ha utilitzat en les dues activitats anteriors i crear un tríptic per promocionar la ciutat de Mérida i les seves característiques.
Un cop fet això, tots els grups hauran de presentar les guies als seus companys de classe i s'avaluaran els uns als altres.

recursos:
Exemple d'un tríptic